zondag 23 januari 2011

Vacature Fractiesecretaris D66 Flevoland

Thema-avond over provinciale, landelijke en Europese toekomst

D66 Flevoland nodigt Flevolanders en andere belangstellenden uit om vrijdag 28 januari op de 30ste verdieping van het WTC Almere (Carlton Tower) haar ambities, plannen en ideeën voor nu en in de toekomst te vernemen.
Die avond organiseert D66 Flevoland in aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen een thema-avond in het hoogste gebouw van Flevoland, het WTC Almere naast station Almere Centrum. Naast een spectaculair uitzicht over Almere en omgeving biedt D66 deze avond vergezichten op de toekomst van Almere, Flevoland, Nederland en Europa.
Om 20.00 uur zal Michiel Rijsberman (lijsttrekker D66 Flevoland en avondvoorzitter) de aftrap geven voor Flevoland. René Peeters (D66 wethouder in Almere) presenteert de Almeerse plannen voor Jeugd en Onderwijs. Vervolgens zal Sophie in ’t Veld (Europarlementariër voor D66)  laten zien hoe regionale, landelijke en Europese politiek elkaar wederzijds beïnvloeden. Roger van Boxtel (lijsttrekker D66 voor de Eerste Kamer) vertelt waarom het juist nu zo belangrijk is dat D66 goed vertegen-woordigd is in de Eerste Kamer.
“Op deze avond combineren we een vergezicht over de omgeving van Almere met onze kijk op de toekomst van Flevoland en daarbuiten”, aldus Michiel Rijsberman. “En we bieden de mogelijkheid met onze gasten in discussie te gaan, in de afsluitende paneldiscussie of daarna tijdens de borrel.”
28 januari, aanvang 20:00 uur, zaal open 19:30 uur. Toegang tot de 30ste verdieping van het WTC is kostenloos. De drankjes zijn voor eigen rekening.