vrijdag 16 oktober 2015

Kandidaten gezocht Route66 Flevoland!

Over Route66

Route66 is het talentenprogramma van D66 voor jonge D66’ers. Veertig mensen tussen de 25 en 33 jaar krijgen volop kansen om zich te ontwikkelen en zich in te zetten voor D66. Het programma duurt twee jaar en wordt door de deelnemers zelf georganiseerd. Ieder jaar ronden 20 Routers het traject af en stromen er 20 nieuwe Routers na selectie het traject in. Meer informatie vindt u op de webpagina: https://route66.d66.nl/.

Selectiecriteria

• Je bent op 1 januari 2016 tussen de 25 en 33 jaar.
  • Je bent op 1 januari 2016 tenminste 6 maanden lid van D66.
  • Op 1 januari 2016 heb je een opleiding (mbo of hoger) afgerond en/of ben je aan het werk.
  • Je bent aanwezig tijdens alle eerste zaterdagen van de maand in 2016 en 2017 (augustus uitgezonderd), landelijke D66-congressen en het introductieweekend in januari.

Aanmelden

Aanmelding is mogelijk tot en met zondag 8 november 2015 en vereist een CV, een motivatiebrief en een presentatie (dat kan een essay zijn, maar andere creatieve inzending zoals beschreven op de website mogen ook worden ingezonden). Voor meer informatie zie http://route66.d66.nl/meld-je-aan-voor-route66/, spreek huidige Routers bij de Route66 stand op het congres op 31 oktober a.s. of mail naar aanmeldingroute66@d66.nl.

Voor de regio kun je ook met Josefien Rooks, bestuurslid regio Flevoland, portefeuille ledenmanagement i.o. contact opnemen via 06 57547193.