dinsdag 12 juni 2018

Programmatour Provinciale Staten-verkiezingen van start!

De Statenverkiezingen komen eraan, en wel op woensdag 20 maart 2019. Dat betekent dat er een D66 Flevoland Verkiezingsprogramma moet worden geschreven. Een groepje enthousiaste Democraten uit alle geledingen vanuit de Flevopolder is druk bezig met het treffen van de voorbereidingen voor dit programma. Om alle leden in Flevoland in staat te stellen hun ideeën, suggesties en input te leveren wordt er een Programmatour georganiseerd waarbij we alle zes de afdelingen aandoen.

Tijdens deze bijeenkomsten wordt u geïnformeerd over de stand van zaken, halen we onderwerpen op die u van belang vindt en trappen we met elkaar het PS-Verkiezingsjaar af.

De volgende thema’s komen in ieder geval aan bod: Reizen en rijden, Stad en platteland, Werk en ontspanning, Goed bestuur, Wonen en natuur Duurzaamheid en Energie. U bent meer dan welkom om een bijdrage te leveren aan het Verkiezingsprogramma.

De Programmatour start vrijdag 15 juni in Lelystad, locatie Next bij Bataviastad en zal vervolgens de volgende locaties aandoen:

Vrijdag 22 juni in Dronten, Odd Fellowhuis
Dinsdag 3 juli in Zeewolde, Open Haven
Vrijdag 6 juli in Noordoostpolder/Emmeloord, Het Voorhuys
Vrijdag 13 juli in Almere, Stadhuis
Aanvang is 19:30 uur, de bijeenkomst duurt tot 22:00 uur

We stellen het op prijs als u aan ons doorgeeft dat u erbij bent. Dat doet bij de volgende personen:
Lelystad: Jeroen Kok j.kok@flevoland.nl
Almere: Sven van der Burg sven.vanderburg@icloud.com